The Qyqyℓಠℓಠ
THE QYQYLALA
Welcome.Owner please. Aqilah Azizi a.k.a Qyqylala here. So ? Who care--' Dashboard | +Follow
INI KE KAWAN? BILE KAWAN MAKAN KAWAN


Assalamualaikum. 
Ramai tertanye why, why aku punye tajuk tu mcm tu.  Aku tahu lah korang sume ni ada ramai kawan kn kn? Tapi sedar kah korang yang kawan korang tu mampu ke jadi kawan yang terbaik buat korang sume? Renung-2 kan lah. Aku bukan nak menghasut korang supaya menjauhi kengkawan  korang, but, just nak memesan mcm mane perlakuan bile berkawan. Jangan bila cakap kawan je. ‘saya ada kawan,  dia selalu ada bila saya dalam kesusahan. Dia kawan saya tiap kala saya sedih atau gembira’. Alahai. Kadang-2 kawan mcm ni lah ada kala nye kene berhati-hati. Sebab apa? Ha, sebab takod-2 dia ada maksud lain. Ala buad-2 tak tahu. Macam ada udang di sebalik mee. Haha. Ni pepatah aku, yang sebenarnye ada udang disebalik batu. Ish risau jugax bile kene macam ni kn. Kau pernah ke kene? Lantak lah, pernah atau tak kan. Macam aku kesah je. Opps sorry. Just kidding. Ahaks. Btw, ak pernah kene. Tak tanye pund. Ala, bace je. Senyap itu lebih baik. (tade kene mengena pund) lalala~ ok-2 fokus, focus, focus. Kisahnye. Jengs-3. Ak pund mcm korang, ada kawan. Na kata baik, rapad, kacik tu, ish ta yah kata lah. Memang the best. Bagai air di cincang tak kan putus. Wadever la kn, tapi air di cincang ta kn putus la, lame-2 air tu jadi ta keluar-keluar jugax dari pili paip. Ha, ini lah sebab dia. Terjadinye kawan makan kawan.  Tah pape bile terkenang balik peristiwa ni. Che wah. Ayat tu. Haha. Ok-2. Dulu tahap kepercayaan aku dekad dia bole la di katakan dlm 99%. Tambah satu je ckup 100% kn kn? Tapi tu dulu, sekarang 0% jek. Sebab-2. Suke suki  hati dia je main pijak kepala aku kan. Ingat aku ni sape. Tunggul tepi lorong belakang rumah abah dia ke. Euw. Tolong lah. Dulu beria ckp kat aku tu lah, nilah. Bile sekarang, buad najis pula dekad ak. Papew pund, ak dah lama hidu mnde ni. Just senyap je. Sbb senyap itu lebih baik. Ahaks. Betol la kot. Tah sampai bile la aku akn, masih dan lagi berhadapan dgn muke kesian dia yang meminta maaf atas segala kesalahan yg di buad kt aku. Tobat ckp, buad tak tahu suda la. Dia sendiri pund buad tak tahu mase dia buad najis kt aku, so tak sala pund utk kasi dia pengajaran.  Rse-2 tak payah lah nak cite pnjg-2 about dia yang lgsg tak bermakne dlm idop aku ni kn. Buad penad menaip. Ahaha. Spe suroh. Oklah. Konklusinye, tahap kepercayaan kite ni, jgn lah terlalu percaye sangad dekad seseorg tu taw. Takod-2 nanti jd mcmk ak. Ak pund malas nak cite apa sebab jadi cm tu, nanti takod mengaibkan orang. Ish, tak baik. Sia-2 dapad dosa percume. Ok lah. Sblom tu, muah-muah sikid pipi knan-kiri. Hehe. Daa..

Posted at 1:35 PG | 0 comments

|
say hoi
Facebook | Twitter
Hoi! Aqilah Azizi here! Thanks for landing my blog :D

Scream here!

Navigation

About Links Entries


Credits
Design by : The Qyqylala
Basecode by : Qyqylala
Tutorial : Qyqylala
Background : Qyqylala

- END -