The Qyqyℓಠℓಠ
THE QYQYLALA
Welcome.Owner please. Aqilah Azizi a.k.a Qyqylala here. So ? Who care--' Dashboard | +Follow
WATDEFUH!
Assalamualaikum all:) Lol, aku delete post aku yang lame then buat baru. Sory oh! Btw, denga cerite orang terkejar kejarkan HOT. Hot tu ape? Cili padi yg wane emas ke weh? Explain please. Haha. Hot macam mane kau sekali pun tak bawak mati lah. Hot, hot kau hot lagi cili padi yang nenek aku tanam belakang rumah tu. Hot kat dunia ape lah sangat. LOLX! Stop it about HOT bagai. Ergh--' Aku suke update status yang bunyi kasar dekat FB. Tak sangke ade manusia terase, padahal mati-mati aku dah kabo then terangkan JANGAN TERASE. Nak terase jugak. Oh, dan ajak geng fundek kau join. For your infomation, sikit tak goyang. Go to JALANANG ah TINO weh. Dok hadap pong ore cang mu! Wowo, acano boleh tersasul longhat ni. Whatever lah, yang penting aku bahagia lol. Manusia mane lah ade yg sempurna termasuk aku ni ha yang lemah dan hanya melutut di tepian gantang. Wuu! Sumpah, aku merapu dah. Tak kesah lah kalau kau tak kesah. Tak faham* Okay, masuk tidur lah guys -,-. Boii all ::*

Posted at 3:48 PG | 0 comments

|
say hoi
Facebook | Twitter
Hoi! Aqilah Azizi here! Thanks for landing my blog :D

Scream here!

Navigation

About Links Entries


Credits
Design by : The Qyqylala
Basecode by : Qyqylala
Tutorial : Qyqylala
Background : Qyqylala

- END -