The Qyqyℓಠℓಠ
THE QYQYLALA
Welcome.Owner please. Aqilah Azizi a.k.a Qyqylala here. So ? Who care--' Dashboard | +Follow
SCH :) SO GOOD :*
S. CEKAK HANAFI
Kenape mesti kaget bile dapat tahu aku belajar silat? Macam booo. Okay, takpe. Nak nganjing, cara mende aku--' Btw, kite ade belajar seni mempertahankan diri. Kau ado? Kita bukan nak berlagak, tapi nak cerita tentang kepentingan bile kita dah belajar cara untuk mempertahankan diri. Biaselah, sekarangkan ramai perogol bersiri, pekacau bersiri :D By the way, dari sini aku dapat belajar macam-macam. Dari A sampai Z. Terima kasih dekat Teacher Fazlina dan sewaktu dengannya yang terlibat bagi tunjuk ajar dekat aku sampai aku mampu tamatkan silat ni :) Tak semua dapat tamatkan silat ni dengan mudah kalau niat dari mula-mula belajar silat ni kotor :> Harap faham apa yang aku maksudkan. Tapi, kene ade energy yang kuat, selalulah datang training barulah kita mampu hadap silat ni :) Grrr--' Eh, mengantuk dah. Kbye. Assalamualaikum :) 


Posted at 9:59 PG | 0 comments

|
say hoi
Facebook | Twitter
Hoi! Aqilah Azizi here! Thanks for landing my blog :D

Scream here!

Navigation

About Links Entries


Credits
Design by : The Qyqylala
Basecode by : Qyqylala
Tutorial : Qyqylala
Background : Qyqylala

- END -