The Qyqyℓಠℓಠ
THE QYQYLALA
Welcome.Owner please. Aqilah Azizi a.k.a Qyqylala here. So ? Who care--' Dashboard | +Follow
WATDEFUH CIKGU 'S' --'
*GAMBAR SEKADAR HIASAN
Attention please!
Aku tak faham dengan cikgu S ni, ape masalah dia pun aku tak tahu. Wahai cikgu S, kalau cikgu S ade masalah keluarga ke, masalah ape-ape sekalipun pleaselah jangan bawak sampai ke sekolah. Kesian student SMK SERI MAHKOTA jadi mangsa keadaan. Dalam sehari, mesti si cikgu S ni akan cari salah pelajar yang datang, walaupun masalah tu kecik sebesar kuman taik cicak anjing unta--' Termasuk aku sekali--' Kan dah kena. 1st time kene dengan cikgu S. Ohmystarbuck! Alah, bapak syosyial nye! Aku habis cakap sopan dengan cikgu S, tapi hoo lah, dia tengah mentel kot, tu tengking bagai dekat aku. 'CIKGU, CIKGU TAK BOLEH CAKAP BAIK DENGAN SAYA KE?!' SAYA BOLEH JE CAKAP BAIK DENGAN CIKGU. Aku cakap direct, setepek dekat cikgu S ni. Tahu pulak senyap. Senyap sekejap, lepas tu masuk kan nama aku, budak silat yang lain then budak kedet polis pun kene mende yang sama. Takpe, bak kate cikgu F, jangan layan orang gila. KFine, siape cara kau wahai cikgu S--' Aku sokong cikgu F aku. K bla bla bla. To cikgu S, student takut dekat kau cikgu S bukan sebab kita orang HORMAT cikgu, tapi malas cari masalah dengan cikgu yang **** :) Kbye :3 Muah :*

Posted at 5:21 PG | 0 comments

|
say hoi
Facebook | Twitter
Hoi! Aqilah Azizi here! Thanks for landing my blog :D

Scream here!

Navigation

About Links Entries


Credits
Design by : The Qyqylala
Basecode by : Qyqylala
Tutorial : Qyqylala
Background : Qyqylala

- END -